Hjälp till med kapitel 46!

- Det är ju helt underbart! Sa jag glatt.
- Ja, vi vet men man börjar bli lite rädd för vad fansen kan tänka sig göra för att få träffa oss. Sa Liam.
- Ja snart så tar någon er ifrån oss. Sa jag chockat.
- Du kommer alltid vara min, sa Niall och kramade om mig och kysste min kind.
- Aw, ni är för söta, sa Zayn.
- Tack, sa vi båda i kör och log mot honom.

Efter flera timmars flygresa var vi äntligen framme. Vi fick ta någon bakväg runt flygplatsen för att slippa möta fans. Men när vi kom runt hörnet av huset visade det sig att alla redan visste att vi skulle ta den vägen. Där stod runt tjugo skrikande fans med blickarna på oss. Jag och Tea såg snabbt på varandra med livrädda blickar, jag tror vi båda tänkte samma sak: "vad ska de nu tycka om oss?".
Vi tog båda långsamma steg frammåt och såg in i ögonen på folk, men de tittade självklart inte på oss.
De såg på killarna som sprang runt och hoppade av lycka.
- Välkommna tillbaka! Skrek tjejerna och Harry nästan hoppade på dem för att ge dem en kram. Killarna var så artiga kramade och tog kort med allihopa. Plötsligt hörde jag hur någon skrek mitt namn en bit bort. Jag vände mig chockat om och såg en liten flicka. Jag gick artigt fram och satte mig framför henne.
- Hejsan, sa jag glatt.
- Minns du mig? Sa hon glatt. Då kom jag plötsligt på vem det var, det var flickan jag och Niall stött på innan resan. Utanför Nandos.
- Ja det är klart! Niall är våran Nandos vän! Sa jag och vinkade glatt på honom. Han kom snabbt springande och satte sig brevid mig.
- Nej men hej, sa han och log mot flickan som nu stod och rodnade.
- Ni minns mig! Skrek hon glatt och kramade om oss båda så vi ramlade och landade på rumpan. Vi började båda att skratta och reste och sedan upp.
- Ni är så söta tillsammans, det tycker min mamma med faktiskt. Sa flickan och log mot sin mamma som stod en bit bakom.
- Nej men tack, sa vi båda och log mot dem. Plötsligt skrek Paul på oss.
- Nu måste vi tyvärr gå, sa jag och kramade om henne en sista gång. Niall kysste hennes panna och vinkade sedan åt henne.
Sedan sprang vi mot bilen som nu var redo att köra iväg. 
När vi hoppat in i bilen la jag märke till att det bara vi där.
- Var är dem andra? Sa jag chockat.
- De tar en annan bil, vi ska ju till Irland. Sa han och log mot mig.
- Vart är mormor då? Sa jag och såg mig omkring.
- Hon skulle hämta Bonzo hos en vän och åka hem själv. Så nu är det bara vi två, sa han och började leka med mitt hår.
- Och jag! Sa mannen som körde i framsätet.
- Haha ja och du, sa Niall.
- Inget sex i mitt baksäte säger jag bara, sa han och fällde upp skyddet bakom sin rygg.
Vi såg chockat och började sedan att skratta.
- Du har så vackra tänder, sa han plötsligt och satte sig närmre mig. Han strök sin hand genom mitt hår medan han såg in i mina ögon. Utan att säga något mer gav han mig en lätt kyss.

Nu gör jag så här: Ni ger mig förslag på vad ni tycker ska hända för jag kan inte komma på något alls!  Alla ideer är till STOR hjälp så komentera!

Ps. Glöm inte att gilla bloggen på facebook HÄR

Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Mia blir gravid! ÅÅÅH tänk vad spännande avsnitt du kan skriva då! :D

<3

2012-05-01 @ 16:07:08
URL: http://ffrobergs.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag tycker kanske det borde hände någonting mellan Tina och Harry

2012-05-01 @ 16:54:35
Postat av: Ida

Ja Mia blir gravid oj vilka kapitel det kommer bli eller Att när killarna är på turné träffar Niall en annan tjej och han måste välja en

2012-05-01 @ 21:20:42
Postat av: kim

ja tyckte ida kom med en super bra ide att hon blir gravid och träffar en annan och måste välja en av dom! :D

2012-05-05 @ 00:40:58
Postat av: Nella

Typ att Mia blir gravid eller att Niall börjar fundera på att göra slut på grund av att dom ska på turné och då pallar han inte distans förhållande;)

2012-05-05 @ 15:19:31
Postat av: Sofie

Jag tycker att Niall träffar en annan och Mia ser honom med den ny tjejen och då kanske Mia gör slut med honom och han gör allt för att få henne tillbaks...

2012-05-07 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0