Tönt - Kapitel 43

Teas perpektiv: Efter en halvtimme klev killarna in genom dörren. Jag sprang snabbt fram till Harry som klev in först och gav honom en kram.
- Åh älskling, sa han när jag grät ut på hans axel. Bakom honom stod Niall med röda ögon och kinder. Han hade precis gråtit. Jag tog mig loss från Harrys grepp och gick fram till Niall.
- Vi kommer hitta henne, sa jag och kramade om honom.
- Jag älskar henne så otroligt mycket, sa han mellan sina snyftningar.
- Det vet hon, sa jag och kramade om honom hårdare.
Musik:

Ur Mias perspektiv: Han satte sig ner på stolen fram för mig och såg in i mina ögon.
- Mia, jag har alltid varit kär i dig. Sedan dagis men du har aldrig lagt märke till mig pågrund av den där Niall.
- Men.
- Säg inte ett ord, avbröt han mig irriterat. Jag tystnade genast och väntade på att han skulle säga något mer.
- Vet inte vad som är värst att jag nyss våldtog dig eller att Niall utnyttjar dig. Sa han irriterat samtidigt som han reste sig och gick mot fönstret.
- Niall utnyttja mig!? Skrek jag förbannat. Han vände sig chockat om när han hörde mig röst som nu var tusen gånger starkare än förut.
- Ja har du inte förstått det, sa han chockat.
- Du är en idiot, sa jag och tittade sedan ner.
- Vad sa du? Frågade han ilsket.
- Du,är,en,IDIOT! Skrek jag och log sedan bitchigt. Han sa inget utan gick emot mig med bestämda steg. Jag backade osäkert bakåt men hann inte innan han tog tag i mitt hår och la mitt huvud mot marken.
- Nej! Skrek jag av rädsla när han drog ner mina byxor, men han la sin hand för min mun. Det han gjorde sedan gjorde bara så att jag skrek ännu mer. Jag försökte ta mig loss men han höll fast mig mot det iskalla sten golvet.

Ur Teas perspektiv: Mias mormor ringde direkt efter polisen som kom efter bara några minuter. Han började med att förhöra Jessie eftersom hon var en av dom som inte satt och stor grät. De stod i hallen och förhörde henne för att vi inte skulle se på. De var ute i över tio minuter innan dörren öppnades och de kallade ut mig. Jag gick med snabba steg mot polisen som stod och log. Han log!? Varför i helvete log han!? Jag log inte tillbaka utan satte mig direkt ner på fönsterkarmen.
- Så du måste vara Tea, sa han osäkert och satte sig framför mig. Jag nickade och kollade sedan bort.
- Okej jag är Mark. Vart såg du Mia sisst? Frågade han med en allvarligare ton denna gång.
- På tivolit på väg till parkeringen, sa jag snabbt.
- Okej, vad gjorde du då? Fortsatte han.
- Jag var på väg till toaletterna med Jessie.
- Hmmm, okej står du Mia nära? Frågade han sedan.
- Ja jätte nära. Vi har varit bästisar sedan 5an. Sa jag och log lite snett när jag tänkte på alla fina stunder med Mia.
- Har hon en pojkvän? Frågade han snabbt efter.
- Ja, han sitter där inne. Svarade jag snabbt.
-  Okej, har du märkt något skumt med Mia alltså på tivolit eller tidigare? Han fortsatte.
- Ja, hon har berättat om en kille vid namn David som kommit hela vägen hit för hennes skull. Hon sa att hon såg honom på tivolit men när jag kollade dit var han "borta".
- Vem är han David? Sa han med nyfiken blick.
- De träffades i skolan hemma i Irland hon sa då att han var super snäll. Men sen hände något, sa jag fundersamt.
- Vadå?
- Hon har inte sagt vad bara att han dök upp på en fest här i LA. Sa jag osäkert.
- Okej, något mer du vet? Frågade han artigt samtidigt som han plockade ordning sina papper.
- Nej, men ni kommer väl hitta henne? Sa jag oroligt.
- Vi ska göra allt vi kan, polisen är redan ute och letar. Sa han övertygande. Efter det bad han mig kalla på Niall. Jag satte mig i Harrys knä han kysste min kind och höll om mig hårdare än någonsin. Plötsligt kollade han in i mina ögon.
- Vi ska hitta henne, sa han med allvarliga ögon.

Tillbaka till Mia: När han var klar reste han sig upp med ett leende på läpparna och sparkade till mig där jag låg på golvet.
- Ska du ha något? Ropade han plötsligt utifrån köket.
- Va? Skrek jag chockat tillbaka. "Skulle jag få mat? Varför? Han skulle väl ändå döda mig?" Tänkte jag tyst för mig själv.
- Knark, sa han samtidigt som han kom ut med en stor pipa.
- Här, sa han och räkte mig den.
- Nej du får ta först, sa jag samtidigt som jag reste mig upp. Och det gjorde han han drog in ett stort bloss och satte sig sedan ner på stolen framför mig.
- Nu får du ta, sa han och log.
- Jag är alergisk, men om du släpper loss mig ska jag visa dig mina "dance moves".  Sa jag med en sexig röst. Nästan flygande ur stolen kom han och låste upp mig från handbojorna. Jag reste mig upp och började gå med sexiga steg mot honom. Puttade ner honom på stolen och började dansa framför och i hans knä. Jag tog tag i handbojorna och spände fast honom i stolen. Han kollade chockat mig.
- Vad håller du på med? Sa han ilsket.
- Lugn, sa jag och började ta av mig bh:n under min tröja. Han log mot mig med stora upphetsade ögon.
- Du är otrolig Mia, sa han. Jag vek ihop bh:n och stoppade in den i han mun.
- Visst är jag? Sa jag glatt och gick sedan mot köket. Han skrek något men jag hörde inte vad och brydde mig inte heller. Jag gick mot köksbordet där en mobil och ett par bilnycklar låg. Jag tog dom och sprang sedan ut mot bilen samtidigt som jag ringde polisen. De sa att jag skulle gömma mig i bilen tills de kom och hämtade mig.

Tillbaka till Tea: När polisen hade förhört alla hördes något i hans högtalare som hängde vid hans bröst. "Vi har hittat henne hon ringde nyss, kom."
- Klart slut, kom. Svarade polisen och log mot mig.
- Ja! Skrek jag av glädje och hoppade upp ur Harrys knä för att springa och krama Mias mormor. Hon grät av glädje när jag höll om henne.
- Vill ni åka och möta upp henne? Frågade polisen artigt.
- Ja gärna, sa vi och gick efter honom till den stora polisbilen. Alla fick plats och vi åkte inte långt innan vi var framme. När vi kom fram satt Mia och väntade på ett bilflak med en filt runt sig.
- Mia, skrek jag när jag hoppat av bilen. När hon fick syn på oss alla fick hon ett stort leende på läpparna och började springa mot oss. Jag kramade om henne samtidigt som jag kände hur tårarna bara rann ner okontrollerat från mina kinder.
- Jag är här nu, sa hon och såg in i mina ögon. Sedan kom hennes mormor och kramade henne länge. De sa inte så mycket utan njöt bara av stunden.
Mia: Jag kramade om Jessie,Tea och mormor först innan jag såg att killarna också var här. Niall stod nu framför mig med en livrädd blick. Han var helt röd om kinderna och hans ögon var våta.
- Åh Niall, sa jag och kramade om honom.
- Jag älskar dig, viskade han i mitt öra.
- Och jag dig, sa jag högt. Nu kom poliserna ut med David ifrån huset han valde att ha en filt över huvudet. Han skämdes nog otroligt mycket. "Tönt" tänkte jag för mig själv.
- Vad gjorde han? Sa Niall chockat.
- Orkar inte berätta idag, säger imorgon. Sa jag, jag tog sedan hans hand och förde honom till bilen.
- Kom så åker vi hem, sa jag. Alla gjorde som jag sa och satte sig i bilen. Jag kramade om killarna när jag satt i bilen för att sedan kunna lägga mig på Nialls bröst. Jag kände hur han kysste min panna innan jag somnade in.


Vad tycker ni? Vad tror ni kommer hända? Kommentera!

Sådär ja! BTW jag äger bloggen själv Nora inte två inte tre bara jag Nora.

Ps. Glöm inte att gilla bloggen på facebook HÄR

Kommentarer
Postat av: Bella

Oh snap va bra!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-21 @ 15:59:17
URL: http://bellaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitbra! my god, undra hur alla kommer reagera eller säga när hon berättar!!

2012-03-21 @ 23:32:46
Postat av: Elin

Så JÄVLA bra!!

2012-03-22 @ 09:13:42
Postat av: ..

gud vad bra nästa kapitel

2012-03-23 @ 15:37:46
Postat av: Sandra

men gud va bra du skriver!!

2012-03-23 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0