Paradise - Kapitel 30

- Va ,sa jag chockat och drog tillbaka mobilen. Han hade rätt jag var worldwide trend och typ känd nu, jag log och kollade chockat på de andra som log tillbaka.
- Hur gick det här till på typ 10 minuter, sa jag chockat.
- Välkommen till våran värld, sa Louis och log.
- Haha ja, sa jag och kysste Niall.
- Jag då, sa Tea.
- Du har fler followers ser jag, sa Harry och kramade henne.
- Yeeey, sa hon glatt och kysste honom. Utan att fråga föjde vi med killarna upp på hotellet och fortsatte våran underbara och roliga kväll där.



Vi hade varit på hotell rummet i två timmar innan Zayn,Liam och Louis somnat, så vi bestämde oss för att gå till vårat egna rum istället. Vi delade på oss och tog ett varsit rum. När jag och Niall kom in i rummet gick jag direkt till badrummet för att borsta håret och tänderna. När jag stog där med tandorsten i mungipan kom Niall in i badrummet.
Jag gjorde plats så att han skulle få borsta tänderna men istället började han pussa på mig och tryckte mig närmre honom.
- Vad gör du? sa jag chockat och stirra på honom han såg ut att vilja ha något.
- Men, jag är redo är du? Sa han och kollade på sina händer som han höll vid min höft.
- Men kolla hur jag ser ut, sa jag chockat och pekade på mitt hår som var helt slitet.
- Du är alltid fin, sa han och drog sin hand genom mitt hår och log.
- Men kan man göra det på ett hotell? Sa jag chockat med en äcklad min.
- Haha bara vi är tysta antar jag, sa han och började pussa på min nacke.
- Vänta, sa jag chockat och sprang mot Teas och Harrys rum.
Jag knackade och fick vänta en stund. Plötsligt öppnades dörren och ut kom irriterad och trött Tea.
- Hej, sa jag och försökte låta trevlig.
- Vad vill du? Sa hon irriterat och väntade sedan på svar.
- Ehm... Niall och jag ska ha det nu, eller ja han vill och jag vet inte hur jag, sa jag stressat.
- Vänta, lugna ner dig. Sa hon och tog tag i mina händer som jag tidigare hade viftat runt med i panik.
- Det är helt naturligt och allt kommer av sig själv, ta det lugnt. Men han har skydd va? Sa hon och lät som en mamma.
- Nej, kan vi få låna av Harry om han nu har? Sa jag osäkert.
- Ja vänta här, sa hon och smög sig tillbaka in i rummet igen. När jag väntat ett tag kom hon tillbaka med en kartong.
- Här, välj du vilken färg. Sa hon och började skratta åt vilken samling av kondomer hennes pojkvän hade.
- Jag tar den här, sa jag och tog någon av alla de som låg i kartongen orkade inte bry mig om sånt. När jag kom in i rummet satt Niall på sängen och kollade på tv.

Jag gick fram till sängen och satte mig ner brevid honom. Han tog tag i mina händer och la dom på hans axlar. Sedan kysste han mig och all nervositet försvann i ett glädjerus. Han började dra ner min dragkedja på baksidan av klänningen samtidigt som han kysste mig. Jag drog av hans tröja snabbt där efter. Sedan la vi oss ner på sängen och kysstes mer intensivt.
Efter ett tag hade vi sex med varandra. När vi var klara la vi oss brevid varandra och bara kollade upp i taket. Utan kontroll brast jag ut i skratt. Han kollade fundersamt på mig och istället för att fråga varför jag skratta, började han le åt mig. När jag lugnat ner mig vände jag mig mot honom och log tillbaka. Han drog sin hand genom mitt hår och bara såg på mig i minst 3 minuter.
- Vad är det? Sa jag och log.
- Inget du är bara så vacker, sa han och log tillbaka. Jag sträckte mig fram och kysste hans mjuka läppar.
- Du med, sa jag sedan.
- Men du nu får du berätta varför skrattade du, var det något jag gjorde fel? Sa han osäkert.
- Nej du var otrolig, det är bara det att man går och oroar sig över så onödiga saker. Jag var sjukt nervös. Och det faktum att jag just legat med Niall Horan är ju något jag aldrig trott skulle hända. Sa jag och log.
- Du är så söt, sa han och kysste min panna. Resten av tiden vi var vakna låg vi i sängen och bara gosade med varandra. Det var så underbart skönt och ingen av oss hade lust att somna, så vi pratade om minnen som vi delat. Det var allt från skratt till tårar den natten. Efter någon stund kom jag på mig själv när jag låg och pratade för mig själv. Niall hade bett mig berätta Röd luvan för honom, så som hans mamma alltid gjort när han var liten. Men nu hade han somnat i mitten av historian. Jag fixade till hans täcke och släckte sedan lampan. Sedan la jag mig brevid honom igen och kysste hans kind.
Jag sov som en stock den natten jag drömde om Niall och pirret som spred sig i kroppen så fort jag tänkte på honom.

Jag vaknade av att jag hörde killarnas röster. De lät som om de sjöng plötsligt kändes det som att någon hoppade i sängen. Jag öppnade långsamt upp ögonen och såg Louis som stod och hoppade i sängen. Jag reste mig irriterat upp och gnuggade mina ögon så att jag skulle se klarare. Då såg jag Liam och Zayn som satt på golvet och Harry och Tea som satt vid sängkanten. På tv:n spelades Paradise med Coldplay och killarna satt och sjöng med.
- God morgon Törnrosa, sa Tea och log där hon satt i Harrys knä.
- God morgon, sa jag och kollade snabbt brevid mig och så att Niall var borta. Panik brast ut i mina ögon som om jag hade tappat bort något väldigt viktigt. Louis skrattade till och sa sedan:
- Easy tiger, han är på toan.
- Åh, sa jag och reste mig lugnt upp och märkte inte förns då att jag var naken. Jag tröck lakanet mot min kropp och satt kvar där jag satt. Plötsligt kom Niall ut från badrummet, han hade duschat han hade bara handuken runt höften och inget på överkroppen. Han gick för att hämta en tröja brevid mig och kysste mig innan han sträckte sig efter den. Jag kom på att jag satt och bet mig själv i läppen och slutade genast.
- Ehm..jag måste duscha, sa jag och reste mig upp med lakanet runt kroppen. När jag stod i duschen och sköljde av kroppen hörde jag hur de satt och pratade utanför. Jag sänkte strålen lite så att jag skulle höra vad de sa.
Ur Nialls perpektiv:

Jag vaknade av att jag kände en spark på mitt ben. Jag reste mig långsamt upp och lyfte på Mias huvud som låg på mitt bröst och smög mig sedan iväg med täcket till badrummet. När jag var på väg in i duschen knackade det på ytterdörren, jag tog snabbt tag i en handuk och gick för att öppna. Jag öppnade osäkert långsamt dörren för att se vem det var. Det var killarna jag log när jag såg att det var dom. Nu skulle jag få berätta om igår kväll ostört med bara killarna.
- Hej, sa jag glatt och öppnade upp dörren helt.
- Morning sunshine, sa Louis och klev in. Efter kom de andra.
- Jag ska bara duscha lite snabbt, ni kan sätta på tv:n. Sa jag och gick tillbaka till badrummet. Jag stod som vanligt i duschen och lät vattnet rinna över mitt huvud, det enda speciella den här gången var att jag inte kunde sluta le. Jag märkte det själv när jag stod framför spegeln men vad jag en gjorde så log jag. När jag var färdig gick jag ut för att sätta på mig kläder. Jag knöt fast handuken runt min höft och gick ut från badrummet. När jag kom ut stod Louis och hoppade på sängen och alla satt och sjöng till Paradies. Men det enda jag tänkte på var Mia, där satt hon på sängen nyvaken men jag struntade i andedräkten den här gången utan gick snabbt fram och kysste henne. Jag sträckte mig sedan efter min tröja som låg på andra sidan sängen. Mia sa något om att hon behövde duscha sedan gick hon mot badrummet, så jag tog hennes plats.

När jag satt där och log medan jag klädde på mig glodde alla på mig med nyfikna blickar.
- Varför så glad? Sa plötsligt Liam som nu hade satt sig i sängen.
- Jag vet, sa Tea glatt.
- Ehm, Tea kan vi få prata "killsnack" ostört. Sa jag och försökte låta så trevlig som möjligt.
- Åh okej, sa Tea och kysste Harry innan hon lämnade rummet. Vi följde alla henne med blicken innan dörren stängdes helt.
- Så, vad är allt detta. Sa Louis och gjorde en gest mot mig.
- Gissa, sa jag och log stolt.
- Märkte ingenting utom att Mia var naken, sa Harry.
- Vänta, var Mia naken, sa Louis och lutade sig mot badrummet. Som att han kunde se in.
- Äsch sluta, allvarligt nu killar. Sa jagh och kastade en kudde på Louis som ramlade av sängen.
- Aj, sa han och klamrade sig upp igen.
- Hmm.. vänta nu, sa Liam. Han lät som en detektiv.
- Naken tjej, trött och täcken överallt. NI HADE SEX IGÅR! Sa han som att han hade tagit mig på bar gärning. Jag nickade och alla killarna började skrika och tjoa.
- Våran Niall är inte oskuld längre, skrek dom glatt.
- Schh inte så högt, sa jag osäkert. Alla slängde sig över mig och skrek ännu mer.
- Vänta hade ni sex här, sa Louis osäkert.
- Japp, sa jag och började skratta.
- Aaah och vi ligger i det, sa han och flög upp ur sängen. Efter honom flög dom andra också upp. Jag låg och skratta åt dom när plötsligt toa dörren öppnades. Ut kom Mia med bara handuk virad runt kroppen och håret. Jag log som ett fån och de andra killarna stod bara och glodde. Jag reste mig stolt upp och möttes av hennes blick, vi gick mot varandra. Och när vi möttes kysstes vi. Vi brydde oss inte om att killarna stod en meter bakom oss och stirra. Det var som om hela världen stannade till när hennes läppar mötte mina.

Ur Mias perspektiv:

Jag kunde inte sluta le när han backade ifrån mig och satte sig på sängen igen. Jag ville hoppa på honom och kyssa honom men sen kom jag på att killarna var här.
- Hej igen, sa jag och gick för att hämta mina kläder i väskan bakom dom. De flyttade sig artigt när jag ville komma förbi. Men när jag väl stod framåt böjd och grävde i väskan kunde jag inte få bort tanken av att de stirrade på min rumpa. Jag tog de snabbaste jag hittade och gick tillbaka till badrummet. Det var Tea som hade packat väskan till mig så det var inte alls min stil av kläder, men jag trängde på mig dom ändå. Det var en tight blå tröja och biege färgade jeans. Plötsligt knackade någon på dörren när jag höll på att borsta håret.
- Kommer du älskling, sa Niall från andra sidan dörren.
- Ja jag är strax klar, sa jag och drog borsten igenom mitt blöta lockiga hår en sista gång och plockade ihop min nessesär. Sedan sprang jag ut för att hinna med gänget innan de gick. Jag lämnade allt i väskan och la tillbaka lakanet på sängen.
- Sådär, sa jag och gick mot Niall som stod i dörren och väntade på mig. När jag kom fram tog jag hans hand, han log och kysste mig på munnen. Sedan stängde vi och gick mot hissarna där de andra väntade på oss.
- Kommer ni eller?! Skrek dom från hissen som nu var på väg att åka ner. Plötsligt började Niall att springa, jag sprang chockat efter. Louis stoppade dörrarna med sin fot medans de andra hejade på oss. Vi hann när vi kom in i hissen började alla att skratta.
- Vadå jag är hungrig? Sa Niall.
- När är du inte hungrig? Frågade Zayn. Vi började alla skratta och svaret han fick var en smäll på armen.
- Aj, sa han och såg ledsen ut. Jag höll armen runt hans axlar och log mot honom när han chockat kollade upp för att se vem jag var. Han log efter ett tag tillbaka.
- Du har en poäng, sa jag och blinkade mot honom.
När vi kom ner till hotellets lobby bestämde vi oss för att äta frukost ute. På "the breakfastclub" som låg i närheten. Ingen av killarna hade lust att hämta jackor så jag och Tea tog hissen upp igen. När vi gick i korridoren till hotellrummen såg jag på Tea att hon ville fråga något. Efter några minuters väntan frågade jag tillslut.
- Vad är det Tea? Jag tog kortet av henne och låste upp killarnas dörr medan jag väntade på ett svar.
Rock my world into the sunlight
Make this dream the best I've ever known
Dirty dancing in the moonlight
Take me down like I'm a domino


Vad tycker ni? Vad tror ni kommer hända? Kommentera!

Lååångt kapitel är värt att vänta på eller vad tycker ni?
Ni får svara på frågan på facebook sidan, mer sexuellt eller inte?↓


Ps. Glöm inte att gilla bloggen på facebook HÄR

Kommentarer
Postat av: emma

så jäkla bra ! :)

2012-01-03 @ 11:55:31
URL: http://Popoflove.devote.se
Postat av: Anonym

Det kan vara mer sexuellt ;)

2012-01-03 @ 13:03:11
Postat av: KA

Super bra! :D

2012-01-03 @ 16:50:20
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2012-01-03 @ 17:41:03
Postat av: Emma

sjukt bra!!!!!! :D

2012-01-03 @ 18:34:02
URL: http://thisdirectioninfection.webblogg.se/
Postat av: Emma

Förlåt att jag inte säger på fb men jag kände att det var lättare att säga här hehe,, men jag tycker att du kan blanda det lite, ibland är det gulligt och så, sen nån annan gång kan det vara ja.. sexuellt ? hah med detaljer och sånt duvet :D

2012-01-03 @ 18:35:50
URL: http://thisdirectioninfection.webblogg.se/
Postat av: Emma&Anna

kapitel 2 ute nu! Tjecka gärna! :D http://thisdirectioninfection.webblogg.se/

2012-01-03 @ 18:41:18
URL: http://thisdirectioninfection.webblogg.se/
Postat av: Anonym

asbra ! :)

2012-01-03 @ 21:28:14
Postat av: Elin

Jag tycker som Emma, att de kan va sött o så men ibland sexuellt. ;)

2012-01-04 @ 10:55:16
Postat av: bells

SÅ JÄVLA BRA!



Ja. Det kan va liiite mer sexuellt i dom delar det passar, men fortsätt så här annars.

HUR JÄKLA BRA SÅ SOM HELST!



du måste skyyynda med nästa haha!

2012-01-07 @ 00:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0