Kärlekshistoria - Kapitel 45

Ur Mias perspektiv: Jag vaknade upp i ett helvittrum med maskiner runt omkring mig. Jag såg mig omkring och såg en kvinna som stod och fixade med något med ryggen emot mig. Jag reste mig försiktigt upp men då började plötsligt maskinen brevid mig att pipa. Kvinnan vände sig snabbt upp och gick mot mig.
- Jasså du är uppe nu, sa hon med ett leende och stängde sedan av apparaten.



- Vart är jag? Viskade jag frågande.
- Sjukhuset, sa kvinnan med en osäker blick.
- Varför? Sa jag hastigt.
- Du hade ett gift i kroppen som gjorde att du kunde ha dött, men vi hann stoppa det innan det bröt ut helt. Sa kvinnan med en allvarlig röst.
- Åh, men hur? Sa jag chockat.
- Ja du det kan antingen vara piller eller blandas ut i vatten, sa kvinnan.
- David, sa jag med en förbannad röst.
- Va? Sa kvinnan chockat.
- Nej inget.
- Okej, sa kvinnan och gick tillbaka till bordet hon tidigare stått vid.
- Mia! Skrek plötsligt någon i dörren, det var Niall. Med ett stort leende sprang emot mig och kramade sedan om mig.
- Jag mår bra, sa jag med ett leende på läpparna.
- Bra!? Du mår bra!? Du höll på att dö, sa han med en livrädd blick.
- Men nu mår jag bra, sa jag och kysste hans läppar. De var varma men han kunde inte slappna av, de kändes liksom hårda mot mina.
Plötsligt kom mormor och Tea in i rummet. De drog tre väskor efter sig.
- Hej gumman, hur mår du? Sa mormor och kramade om mig.
- Bara bra, vad är väskorna till för? Frågade jag chockat.
- Vi åker hem imorgon på morgonen, du måste ta det lugnt hemma ett tag nu. Killarna ska också hem och träffa sina familjer.
- Åh okej, sa jag och såg somnade sedan om.

Tidigt nästa morgon gick jag och läkaren runt ett varv för att kolla så att jag mådde bra. De testade också mitt blod så att inget gift var kvar i det. Sedan runt 9 kom mormor och de andra och hämtade upp mig. Vi åkte med killarna så planet var redo att åka direkt när vi kom fram till flygplatsen. De var ett väldigt litet plan på utsidan men på insidan så fanns det stora soffor att sitta i under resan. Stolarna man behövde sitta i från början var mjuka, så mjuka att jag somnade efter 20 minuter i luften. När jag sedan vaknade låg alla och sov, jag ställde mig upp för att gå på toa. Plötsligt kände jag en hand mot min höft. Jag vände mig chockat om och såg Niall, han log mot mig.
- Vad gör du? Frågade jag chockat.
- Kan vi inte ha lite kul, snälla gumman? Sa han med ett sånt där omotståndligt leende.
- Här? Sa jag chockat.
- Nej där, sa han och pekade mot toaletterna.
- Åh, jag vet inte riktigt, sa jag osäkert.
- Kom igen, vi har inte haft det på länge, viskade han i mitt öra och kysste sedan min hals. Jag kände hur ett kraftigt pirr spred sig i min kropp. Plötsligt tog han tag i min arm och förde mig mot toaletten. Han tröck mig mot väggen och började långsamt dra av min tröja samtidigt som han kysste mig.
Plötsligt stod han där med bar överkropp och såg på mig med ett leende.
- Vadå? Sa jag och log tillbaka.
- Du är så vacker, sa han och såg på mig där jag stod i bara bh och shorts.
- Du med, sa jag och gick fram för att kyssa hans kind. När jag kysst honom drog han mig tätare mot hans kropp och började kyssa mig på alla möjliga ställen.
- Haha sluta det kittlas! Skrek jag när han kysste mig på underarmen. Han fortsatte och höll fast mig med sina varma och mjuka händer. Plötsligt knackade det på dörren. Vi hoppade båda till, "vem är det?" frågade Niall snabbt.
- Harry, jag måste pissa. Sa han irriterat. Vi brast båda ut i skratt, Niall höll för min mun och log.
- Han vet inte att du är här, viskade han.
- Juste, viskade jag tillbaka.
Vi drog snabbt på oss våra tröjor och byxor.
- Kom igen Niall! Skiter du eller? Frågade Harry irriterat.
- Kom, sa Niall och tog min hand. Vi gick sedan ut ur badrummet.
- Men åh, sa Harry. Vad har ni gjort där inne? Sa han chockat.
- Äsch det är lugnt vi lekte bara lite, sa jag och sedan började vi båda skratta.

Efter det satte vi oss och kollade på film, det enda som fanns var Madagaskar och The notebook. Vi valde The notebook och jag slog mig ner i hans knä. Han höll om mig med sina starka armar och lekte lite med mitt hår då och då. Filmen var underbar en såndär kärlekshistoria man själv vill uppleva.
- Jag vill att du ska veta, om jag kunde ge dig allt detta skulle jag göra det. Sa plötsligt Niall och pekade på tv:n.
- Åh guben, jag behöver inte allt det där jag har ju dig. Sa jag och log mot honom.
- Åh är det inte turturduvorna! Sa plötsligt Louis som sedan slog sig ner brevid oss.
- Ha-ha jättekul, sa Niall och lipade mot honom. Efter några minuters tystnad hördes ett kraftigt stön från Louis mun.
- Vadå? Sa vi chockat.
- Kan vi inte titta på madagaskar istället? Sahan irriterat.
- Jovisst, sa jag.
- Bra, sa han.
- 1an eller 2an? Sa jag glatt.
- 1an, det är ju orginalet dem är alltid bäst. Sa han glatt.
- Okej, vi satte på filmen och skrattade alla högt. Så högt att vi väckte både Liam och Zayn. De satte sig också och kollade på filmen med oss. De berättade sedan historier om konserterna de haft i USA och hur galna tjejerna var.
- Det är ju helt underbart! Sa jag glatt.
- Ja, vi vet men man börjar bli lite rädd för vad fansen kan tänka sig göra för att få träffa oss. Sa Liam.
- Ja snart så tar någon er ifrån oss. Sa jag chockat.
- Du kommer alltid vara min, sa Niall och kramade om mig och kysste min kind.
- Aw, ni är för söta, sa Zayn.
- Tack, sa vi båda i kör och log mot honom.


Vad tycker ni? Vad tror ni kommer hända? Kommentera!

Nu skriver jag igen, tack för att ni inte har klagat över den dåliga uppdateringen.

Ps. Glöm inte att gilla bloggen på facebook HÄR

Kommentarer
Postat av: emma

grymt bra! :)

2012-04-22 @ 12:33:17
Postat av: emma

jättebra! :)

2012-04-22 @ 12:36:37
Postat av: Sandra

Underbart bra!! :D

2012-04-22 @ 20:08:14
Postat av: LLN

Du äger

2012-04-27 @ 21:53:14
Postat av: kim

så fucking sjukt bra! börja läsa idag och kunde verkligen inte sluta läsa. när kommer nästa kapitel? :D :D

2012-05-04 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0