Lite Om Mig:



Jag till höger.
Jag heter Nora (efternamn får ni leta upp haha) jag är 14 år och går i sångklass.
På fritiden gillar jag att vara med vänner,dansa och vara helt beronde av One direction fast det e jag ju 24/7!
Jag är beronde av att skriva "haha" för ofta och säga konstiga saker.
Jag har träffat killarna One direction en gång senaste gången dom var här, och de var bästa dagen i mitt liv (även fast jag inte fick något band efter 13 timmars kö) men jag fick vänner för livet hoppas jag.
Varför jag skaffade den här bloggen, jag ville träna på att skriva lite längre historier och träna på stavning osv. Kände att skriva om något man älskar skulle passa bra alltså valde jag killarna men mest Niall Horan. Sen fick jag underbara läsare som ville ha mer! xx
Vad som kommer i framtiden, är lite mer av "Den roliga nyheten" och sedan fram emot jul tänkte jag börja på en ny om någon annan av killarna några tips?
Och sen tänkte jag ha en tävling eller fler för er mina kära läsare vad tycks om det? Pris är självklart någon affirs på 1D eller något annat kul får se.

Nästa kapitel kommer på fredag eller imorgon.
Älskar er haha ni är bäst på att besöka! xx

Kommentarer
Postat av: stina

kan inte nästa handla om zayn mwihihiih? (a)

2011-11-30 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0