Ur Nialls perspektiv - Kapitel 3

Det här har hänt:

- VI SKA TRÄFFA ONE DIRECTION! Skrek vi till varandra.
Vi loggade in på twitter och skrev till våra följare saker som "vad ska du göra på lördag?" bara för att få svara "Jag ska på halloween fest med One direction!". Folk trodde inte på oss det var ändå förståeligt vi trodde inte riktigt heller på det. Jag ringde min mamma och sa att jag skulle sova över hos Tea orkade inte berätta vad som hade hänt. Den natten kunde ingen av oss sova så vi satt och chatta med "Directioners" i timmar istället och satt inne på tumblr. Vi bestämde oss för att vi imorgon skulle shoppa lite nya saker som vi kunde ha med oss när vi åker imorgon. Tillslut somnade vi båda vid 2 tiden. Jag drömde om killarna det tror jag att Tea också gjorde.
Jag minns fortfarande hennes ledsna ansikte då jag sa dom hårda orden "vi kan inte träffas mer".
Vi var hemma hos henne och vi hade precis kollat klart på "Grown ups" jag minns hur hon älskade den filmen. Hon hade suttit och skrattat hela filmen och frågat varför jag inte skrattade. Jag sa att jag var trött då kysste hon mig på kinden och jag log generat. När filmen var slut sa jag att jag skulle hem hon frågade varför jag sa att jag var trött.
"Du är alltid trött nu förtiden" Sa hon argt och vi började gräla. Hon frågade varför jag aldrig hörde av mig längre. Jag tog tag i hennes armar som hon hade börjat slå mig med och kramade om henne. Hon grät i min famn.
- Jag måste berätta något. Sa jag och höll kvar henne hårt.
- Vadå? Sa hon snyftande.
- Vi kan inte träffas mer, bandet och jag ska på turné med X-factor vi måste ta en paus annars blir det bara jobbigt... Jag är så ledsen.
- NEJ! Skrek hon. Lämna mig inte Niall jag älskar dig.
- Tyvärr jag lovar att höra av mig. Jag kysste hennes panna och lämnade hennes rum. Jag hörde hur hon grät bakom min rygg men jag kunde inget annat en att lämna henne ifred.

Tidigt nästa morgon skulle jag ge mig iväg till London för att starta turné tränandet. Jag hade redan packat väskan så jag åt frukost med familjen och gick sedan ut på gården för att säga hejdå till alla på gården. Jag fick många kramar men ingen kändes som Mias. Mamma slängde sig över mig och storgrät hon viskade i mitt öra "Jag älskar dig min son". När bussen anlänt la jag in väskan först.
- Niall! Hörde jag någon skrika bakom mig, jag vände mig om och såg Mia. Hon slängde sig över mig och kysste mig. Vi stod där i säkert 2 minuter innan vi märkte att folk börjat glo.
- Lycka till och hör av dig så ofta du kan, jag borde ha stöttat dig igår förlåt mig.. Sa hon och gav mig en lapp.
- Kommer du Niall? Det var Harry som ropade från bussen.
- Hejdå jag kommer sakna dig. Sa jag och gick mot bussen.
- Vem är det? Din tjej? Sa Harry och log.
- Äsh sluta Harry bara för du inte har någon. Sa Zayn och log mot mig.
- Vad snackar du om jag har ju Louis? Alla brast ut i skratt och bussen startade.
- Vi är på väg! Skrek Harry.
- Vart skulle vi annars vara? Sa Louis och skojade.
Jag hörde hur killarna började prata om vad dom skulle göra på scenen. Och sedan snackade dom om tjejer jag ocrkade inte höra på så jag tryckte mig mot fönstret och satte på musik i mina lurar när jag tog ut ipoden från fickan såg jag lappen jag öppna den och det stod:
"Glöm mig nu inte Niall ;)"
Set var nu nästan två år sedan det där hände. Nu har jag rest runt med bandet spelat in låtar och bara haft ett underbart liv med mina "bröder". Har inte kunnat skriva till Mia på flera månader har försökt på twitter men folk lägger sig bara i.

Nu står jag i duchen med huvudet hängande och bara låter vattnet rinna. Det är tidigt på morgonen runt 4:20 jag och killarna ska till någon photoshot och sedan ska vi på signering i Manchester sedan ska vi ta bilen till ett hotell i London. Tidigt nästa dag ska vi möta upp några tjejer från Irland en tjej vid namn Te..a Tea och den andra Mia. Mia ifrån Irland var det här något skämt, jag orkade inte påminnas om henne det kunde ju knappast vara hon. Helt plötsligt hoppade jag till i duschen någon bankade på dörren.
- Vad? Skrek jag.
- Niall, vi andra vill också duscha eller jag, Liam och Harry i alla fall Zayn vill bara kolla sig i spegeln!
- Oj förlåt glömde bort tiden. Sa jag och klev ur duchen och började klä på mig och blåsa håret tog också lite parfym. När jag kom ut ur badrummet stod alla där och spelade arga.
- Vet du hur länge du varit där inne? Frågade Liam och lät som en mamma.
- Nej...
- En halvtimme! Sa Harry och viftade med armarna och såg chockad ut.
- Va? Förlåt.
Nu brast alla ut i skratt.
- Vi bara skoja med dig Nailler. Sa Louis och ruffsade mitt hår.
Efter det fixade sig alla och sen bar vi oss av till photoshoten.

Vad tycker ni? Vad tror ni kommer hända? Kommentera!

Vet inte om jag har tid att skriva en till idag måste plugga och skriva en annan historia men jag kan ju försöka!
Blir så glad av era kommentarer tack xx

Ps. Glöm inte att gilla bloggen på facebook HÄR

Kommentarer
Postat av: rayahin

jag älskar den här så spännande! kan inte vänta pleaaaaseeee skriv bara en till jag vill veta vad som händer när han ser mia :O asgrym!!! :D

2011-11-03 @ 13:17:10
Postat av: Sandra

Skitbra!:)

2011-11-03 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0